Pohjapiirros

Pohjapiirros

perjantai 18. maaliskuuta 2016

Huumaava tuoksu

Koska olen kotona myös työssä, poistun aika harvoin talosta. Yhtenä päivänä tulin ulkoa sisälle ja kodin puolella ihmettelin hyvää tuoksua. Oliko miehellä jotain uutta tuoksua, joka nyt leijaili jo ulko-ovella? Nuuskuttelin tyytyväisenä.

Kesti jonkun aikaa ennenkuin tajusin, että tuoksu tulikin kukasta. Mieheni oli ostanut Lidlin halvan kimpun, jossa lähes jokainen kukka oli erilainen - ei ollenkaan tyylikäs minun mielestäni. Odottelin, kunnes osa kukista alkoi nuokkua, joten pääsin kimpun kimppuun! Erottelin eri lajit omiin maljakoihinsa ja valkoinen lilja pääsi ylhäiseen yksinäisyyteensä. En tiedä tätä vähän erikoista lajiketta, mutta on kyllä hienon tuoksuinen ja kestävä.

Kyllä minä tästä kukasta niin paljon iloa sain moneksi päiväksi. Näitä täytyy ostaa useamminkin ja yksi kukka riittää kerrallaan. On muuten hankala löytää sellaisia maljakoita, missä yksi kukka näyttää hyvältä. Tämä vanha, halpa maljakko on ihan perfect tässä tapauksessa!

Olen erittäin kehno valokuvaaja, enkä löydä ketään, joka osaisi/haluaisi alkaa opastaa minua. Käyttöohjetta vain käskevät lukea, pyh! Sallikaa siis näin monta kuvaa - tämä on harjoittelua. Toisaalta tämä kohdekin on kuvauksellinen ja useammankin kuvan väärti, eikö vain?







Mervi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti